09 júla 2007

Lego Football Mania (Demo)

Bolo to už strašne dávno, čo som si odniekadiaľ zohnal Demo hru na Lego football maniu, v tých časoch to bola ešte dobrá hra, výhodou bola možnosť hry viacej hráčov na jednom počítači pokiaľ ste mali joystick. Takže v podstate túto hru môžu hrať 4 hráči, z toho dvaja za jeden tím a dvaja za druhý tím. Demo obsahuje len dva prostredia a dve tímy, takže ste mohli hrať na vidieku alebo na vesmírnom stredisku a hrať ste mohli za dobrodruhov alebo za banditov.
Tu je video hry, ktoré som vytvoril:

Zhodnotenie:
Ak máte Joystick a máte nejakého kamoša tak si ju skúste zahrať, nemusíte hrať len proti sebe, môžete byť vy dvaja proti počítaču. Táto hra je jedna z toho typu: "Žiadna namakaná grafika, no aj tak sa dá pri nej stráviť veľa času". Takže hra je hlavne na zábavu, o nič iné zrejme tvorcom nešlo :) samozrejme je to lego hra, takže je určená skôr deťom.

7 komentárov:

  1. v tomto som maximálne vyhral 12:0 ... ty ?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ty si to mal? :) no ja ani neviem, nieco sa mi mari ze 10 golov som dal, no nefim ci super nedal tiez nejake...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. I dio's Mio's ... tebe sem chodia komentovať aj španieli ? :))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. j, podla mojich štatistík sem prišli 2ja španieli :)

    OdpovedaťOdstrániť

Pri písaní vášho komentára môžete použiť jednoduché html značky ako sú <b>, <i>, <a> a podobne.
Nezabudnite ich uzavrieť :)