19 júla 2007

Java hry

Odkedy mám nový mobil Sony Ericsson w810i, tak som začal všímať aj hry typu JAVA ;)
Takže tu sú moje osobné hodnotenia hier ktoré som si zatiaľ zohnal.
Harry Potter 5
Túto hru som si zohnal z webu ktorý sa venuje HP. no nejak ma nezaujala, v podstate je to len akési logické chodenie rôznymi chodbami a vyhýbanie sa žiakom slizolinu či učiteľom, aj tzv. duely sú len obyčajné stlačenie tlačidla 5 keď je prútik v kruhu
Moje hodnotenie hry:
45%
... hra je nudná
Ice Age 2
Hra v ktorej ovládate veveričku z populárneho filmu Doba ľadová. Hra je 2D, levelov je celkove 18 a vy sa v každom z nich snažíte nazbierať zadaný počet orieškov. Hra je určená hlavne deťom, pretože obtiažnosť je tu minimálna, síce sú tu životy, no aj keď o všetky prídete, tak môžete znova hrať level v ktorom ste naposledy skončili a máte znov a3 životy.
Moje hodnotenie hry:
60%
... hra vám zaberie pomerne dosť času kým ju prejdete, takže na nejaký čas vás určite zamestná.

king Kong
Oficiálna hra podľa filmu King Kong, v hre ovládate gorilu King Kong a hlavného ľudského hrdinu- Carl Denham. Jedinou nevýhodou je trvanie hry, skúsenejší hráč ju už prejde i do hodiny. Záverečný level sa odohráva v meste a vy ovládate gorilu, no i tento level je jednoduchý a dá sa zvládnuť.
Moje hodnotenie hry:
55%
...je to len taký typ jednorazovej hry, človek ju prejde a vráti sa k nej iba v prípade že musí niekde čakať alebo keď sa niekde nudí...
Men In Black (muži v čiernom)
Hra podľa prvého dielu tohto filmu, vy v úlohe agenta musíte plniť rôzne misie, likvidovať mimozemšťanou, chodiť po meste, v prípade že nejaký civilista uvidí mimozemšťana, musíte ho neuralizovať (vymazať spomienky), aby nevznikol chaos v uliciach. Hra sa končí tým, že mimozemšťania ovládnu budovu v ktorej pracujete a vy musíte zachrániť šéfa.
Moje hodnotenie hry:
70%
...trvá celkom dlho, kým túto hru prejdete, čo je skôr plus, počas hry totižto ešte plníte aj rôzne vedľajšie misie.
Mission Impossible 3
V úlohe Ethana Hunta prechádzate všelijaké misie, celkove je tam 10 misií, z toho 2 sú také, že ovládate vrtuľník. Pri niektorých dverách v hre musíte aj splniť vedľajšiu misiu, napríklad doviesť elektrinu na elektrickom panele, vypísať z troch kódov ten správny alebo niekedy musíte vyrobiť tvár porazeného nepriateľa aby ste mohli prejsť.
Moje hodnotenie hry:
80%
...pri tejto hre som strávil veľa času, i keď som ju už prešiel, no aj tak som ju prechádzal v ťažšej obtiažnosti (expert). Hra je už aj v češtine, takže ľudia čo nevedia anglicky môžu byť radi :)
Slide a Lama
V tejto dobe má už každý ICQ, takže snáď ani nemusím opisovať poriadne túto hru. V podstate je to logická hra, musíte do jedného radu dať prinajmenšom 3 veci toho istého symbolu, pritom za každú vec je určitý počet bodov (za 7mičky máte napríklad najviac bodov, zatiaľ čo za banány najmenej). Túto hru môžu hrať dvaja hráči na jednom mobile, alebo ju môžete hrať proti (inokedy by som povedal že proti počítaču, no teraz je reč o mobiloch) mobilu. Popritom si môžete vybrať farbu tímu a jednu z troch úrovní obtiažnosti. Výhodou tejto verzii oproti tej ICQ verzii je, že si môžete vypnúť odpočet sekúnd, takže vás nezaťažuje čas a môžete v kľude popremýšľať.
Moje hodnotenie hry:
85%
...táto hra ma baví vždy, pretože je na rozmýšľanie, a je to typ hry, ktorá sa nedá prejsť, takže je hlavne na využitie voľného času.
Spiderman 1
Oficiálna hra podľa filmu Spiderman 1, celkove je tu 5 levelov (čo je dosť málo) a v podstate sú prvé štyri leveli rovnaké, len sa snažíte vyslobodiť všetkých ľudí spod rúk kriminálnikov. V piatom leveli už potom len bojujete proti zelenému škriatkovy. Hlavnou nevýhodou tejto hry je to, že tu nie je možnosť uložiť si ju, keď vás v nejakom leveli porazia, je to v poriadku, hrať môžete zasa od toho levela, avšak pokiaľ vypnete hru tak môžete akurát tak hrať od začiatku.
Moje hodnotenie hry:
50%
... hra možno bola kedysi populárna, veď v období keď bol film spiderman 1 nebola veľa Java hier, takže táto bola vtedy "cool". No teraz by ju väčšina ľudí zrejme rovno vymazala.
Spiderman 2
Čo ma šokuje je, že táto hra neexistuje :D hľadal som na celom internete, no nikde som nenašiel ani zmienku, jediné čo som našiel bola akási verzia Pinballu, ktorá mala len obrázky Spiderman-a 2. Takže túto hru už ani neodporúčam hľadať, tiež sa mi zdá zvláštne, že Spiderman 1 aj 3ka existujú, zatiaľ čo 2ka nie...
Moje hodnotenie hry:
00%
... nakoľko neexistuje...
Spiderman 3
Táto hra je dôkazom toho, že človek sa dokáže stať aj maniakom do mobilnej hry. Tvorcovia si dali veľmi záležať. Celkove je v hre 14 levelov, z toho 4 ste normálny Spiderman a zvyšok ste Venom. Kto nevidel film asi ani nevie čo je to ten Venom, tak trochu vysvetlím: Venom je čierna látka, ktorá postupne ovláda človeka a v podstate núti človeka robiť zlé veci, ktoré nikdy predtým nerobil. Avšak aj táto látka sa dá poraziť, a to jednoduchým hlukom. Na spidermana to účinkuje tak, že má silnejšie schopnosti, no jeho život pomaly ubúda, na to, aby ho obnovil musí hlavne ničiť veci (škatule) a zabíjať nepriateľov. V dvoch leveloch dokonca dvakrát bojujete proti Harrymu (Alias zelenému škriatkovy), a v dvoch leveloch taktiež bojujete proti Sandmanovy (pieskovému mužovy). V poslednom leveli bojujete proti samotnému Venomovy!
Moje hodnotenie hry:
95%

...túto hru som už hral veľakrát, no ešte stále ma neprestala baviť. Po prejdení môžete hrať hocijaký level, na hocijakej úrovni, v hocijakom kostýme (Spiderman alebo Venom).

Tetris
Tak táto hra dá sa povedať svetoznáma hra, ktorú už zrejme pozná každý jednoznačne nesmie chýbať aj na mobile. Vaša úloha v hre je jednoduchá, musíte skladať kocky do radov, akonáhle bude vyplnený celý riadok kockami, tak zmizne a vy získate body. Akonáhle však stúpnu kocky nahor, prehráte. Na tejto mobilnej verzii hry pribudla nová funkcia - stlačením nuly si môžete ponechať kocku a použiť ju neskôr, opäť stlačením nuly.
Moje hodnotenie hry:
100%
... pri tejto hre som strávil kopu času a ešte pri nej aj veľa času plánujem stráviť.


.... ešte plánujem opísať ďalšie hry, postupom času budem pridávať ďalšie.
A ešte niečo vám poviem, jednoznačne netuším kde tieto hry môžete stiahnuť.

3 komentáre:

  1. ale určite existuje dvojka, len možno je taká hrozná, že už ju nikam nedávajú ani na stiahnutie a ani nič. Mne sa zdá, že som ju videl v nejakom časopisu úplne vzadu na reklame Spidermana 2 ako JAVA HRU. Teda ak si dobre pamätám. Ale hry čo si nehral nehodnoť ;-) ... mal si tam jednoducho dať iba SPIDERMAN 1 a SPIDERMAN 2 ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak nech pošle David... ja som hladal na celom internete a nikde ani ň o tej hre...

    OdpovedaťOdstrániť

Pri písaní vášho komentára môžete použiť jednoduché html značky ako sú <b>, <i>, <a> a podobne.
Nezabudnite ich uzavrieť :)