25 júla 2011

Čo to vlastne odporúčam?

Ako každý typický blog, aj ten môj má v sidebare skupinku linkov na weby a blogy, ktoré poznám, s ktorými som nejako spriatelený, alebo ma skrátka zaujali. V tomto článku by som vám ich rád priblížil.



Ako písať
Solídny web kamoša Johnyho, na ktorom nájdete množstvo tipov a rád, ako vytvoriť slohy, životopisy, pozvánky, skrátka akúkoľvek formu písania. Články sú písané jednoducho a zároveň profesionálne, ich hlavným cieľom, ako už názov napovedá, je naučiť ako správne písať.


Hikermajkl
Jednoduchý blog môjho brata, ktorý je cestovateľ a skaut, takže tam nájdete hlavne fotky z rôznych kútov sveta, prípadne rady na cestovanie.


Mi-So
Populárny blog patriaci kamošovi Miovi, nájdete na ňom veľa, veľa, veľa vtipných a rôznorodých blbostí :D Ako header napovedá, Mia baví futbal, pričom serióznejšie články od neho nájdete na jeho druhom SME blogu.



Panelák - fan web
Tento web založil ďalší môj kamarát - Laci. Ak vás tento seriál stále drží, je to web pre vás. Obsahuje kadejaké užitočné informácie z oblasti seriálu, ako napríklad listy hudobných pesničiek, ktoré počujete v pozadí.


Peter Oravec Blog
Tento blog má okrem pekného dizajnu aj iné prednosti. Jeho autor sa zaoberá RC modelmi lietadielok, pomocou ktorých fotografuje slovenské krajiny z vtáčej perspektívy. Na obrázku si púšťa model v (čisto náhodným výberom) Štiavnici (:

http://www.peteroravec.sk/wp-content/uploads/2008/09/lietanie.jpg

2 komentáre:

  1. Vďaka ;)

    Inak že si to tu zase graficky zmenil?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zmenil, lebo sa aj celý Blogger akosi mení, tak aby som tu nemal zbytočnosti :)

    OdpovedaťOdstrániť

Pri písaní vášho komentára môžete použiť jednoduché html značky ako sú <b>, <i>, <a> a podobne.
Nezabudnite ich uzavrieť :)