25 júna 2008

Marty's blog oslavuje svoje prvé narodeniny

Tak! Konečne som sa dočkal narodenín svojho blogu, na tom predošlom som nevydržal ani rok, no na tomto sa mi to už podarilo :) takže ja sám želám svojmu blogu všetko naj, nech sa mu darí aj naďalej :)



Ak ste trochu pozreli cez archív môjho blogu prvé články, tak viete, že tento dátum nie je až taký oficiálny, lebo prvý článok som napísal už v máji, ale to som založil blog len na vyskúšanie a pokračoval som stále na starom. Až 25 júna som sa rozhodol prejsť na blogspot. Ďalej je tam zopár článkov, ktoré som načasoval na 23 júna, no to som len chcel aby boli inak zoradené, a v skutočnosti som ich publikoval dvadsiateho piateho.

Aj Google Analytics mi ukazuje 25.6. prvé návštevy, takže až vtedy som tu mal nejaký obsah na ktorý som sem nalákal ľudí.

Keď už som pri tých štatistikách, tak ich prvý krát zverejním. Niekto štatistiky zverejňuje každý deň, iný o tom píše len občas vo vlastnom článku, kde aj opíše či je s tým spokojný a podobne.
Ja si však myslím, že to raz za rok stačí, na prehľad.
Niekomu sa bude zdať moja návštevnosť slabá (radšej už nelinkujem :) ) , no ja som rád za každého návštevníka, či už stálejšieho, alebo len takého čo sem narazil náhodou.

Aby som však nekrúžil okolo horúcej kaše, tu sú štatistiky:

Absolútne unikátny návštevníci za rok:
8 461

Najväčší počet unikátnych návštevníkov za deň:
114 - 14. máj 2008
Počet návštevníkov:
11 369
Najväčší počeť návštevníkov:
118 - 14. máj 2008



Moju stránku navštívili ľudia z celkove sedemdesiatich štyroch krajín, najviac samozrejme zo Slovenska, na druhom mieste z Česka, a na ďalších miestach sú Spojené Štáty a Veľká Británia, a mnoho ďalších.

Zo slovenských miest mám najviac návštevníkov z Bratislavy, Trnavy a Nitry.

Najviac ľudí si ma našlo cez google, ďalší zo stránok ktoré na mňa odkazovali a najmenej prišlo priamo.


Kľúčových slov, ktoré ľudia zadali pred tým ako prišli na môj blog, je cca 4000, z toho najhľadanejší bol "meranie rychlosti internetu" (a kopa podobných spojení ktoré znamenali to isté), a na druhom mieste Picasa2.
Boli tam aj mnohé také, ktoré ma pobavili, napríklad "barbie ken", alebo "bananova supka" :D

Ako prešiel ten rok tak sa môj blog menil, viac či menej. Najprv som mal úplne inú šablónu, neskôr, keď som sa naučil aspoň aké také základy html, som pozmenil tento, aby bol aspoň trošku originálny. Všetky útržky z toho ako vyzeral môj blog predtým som zmixoval sem.
[kliknite pre zväčšenie]


Ďakujem všetkým návštevníkom, písať samému sebe by ma až tak nebavilo :)


10 komentárov:

  1. No pekné! možno na budúci rok bude dvojnásobok.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A možno na budúci rok spomenieš v článku aj Johnyho :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. 1) Niekto má aj meno :P

    2) Gratulujem, nech sa darí aj ďalší rok :)

    3) Zaujímavo to je, ja som bol založil mesiac po tebe - 25.7.2007 :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. 1. kto? :P
    2. dík
    3. lol, sranda...
    Johny, mišo: vy máte aké dátumy blog-narodenín? njn, johnyho som tam voláko vsunul :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marty pozri si na analytics mojom. Presný dátum však neviem a neberiem to ako podstatnú vec, hlavná vec je, že funguje.
    Miso: veď tam je na mňa link ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Johny: Je to podstatná vec ak chceš niekedy v živote napísať svoj životopis :D
    noo a twoj blog začal fungovať 12 januára....

    OdpovedaťOdstrániť
  7. No Johny to si daj do životopisu.
    Marta všetko najlepšie k výročiu, super, že máš taký prehľad kto chodí na tvoju stránku. Len neviem prečo si dal Johnyho link na tú horúcu kašu.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Jasne,budú odo mňa niekde žiadať životopis a napíšem: 12.1.2008 som začal písať blog... :D
    Hiker:Horúcu kašu som mal v jednom článku ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ja nemám rád kašu ani studenú, ani horúcu. Mám ja vôbec rád kašu...? No to je jedno, otázka bola, kedy mám blognarodeniny? No prvý článok bol pridaný 25.júla o 22:28

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja budem mat tiez narodky blogu tiez v juli a to 14 asi:P

    OdpovedaťOdstrániť

Pri písaní vášho komentára môžete použiť jednoduché html značky ako sú <b>, <i>, <a> a podobne.
Nezabudnite ich uzavrieť :)