25 mája 2008

Towel day, Uterákový deň, Ručníkový den

Ako som už kedysi spomínal, som ochotný nosiť v tento deň uterák.
Našťastie (?) je dnes nedeľa, takže sa pravdepodobne nestrápnim. Aj keď potom tento sviatok stráca zmysel, keďže tu ide práve o to, aby sa fanúšikovia s uterákmi rozpoznali. Aj keď by som v mojom meste určite nenašiel nikoho iného s uterákom.
Aj kebyže je školský deň tak by som mal zrejme uterák v taške a nevyberal by som ho, takže je to asi jedno. Aj dnes si ho asi prinajhoršom založím do ruksaku :))

Viac info si môžete zistiť tu.
P.S. Ešte aj Mio na jeho staršom blogu ma "predbehol" napísaním článku o tomto dni.

P.S.2 Firefox mi povedal že v spojení "Uterákový deň" je slovo Uterákový nespisovné, takže by sa to skôr mohlo volať Deň uterákov, čo už :)

4 komentáre:

  1. jaj Marty,by som sa do....cikal od smiechu keby si prišiel do školy v uteráku a nebol by som jediný :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uterák by bol predsa v taške, ne?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Johnyslav ty si to zasa blbo vysvetlujes :)
    ten uterak by som len mal pri sebe, ci uz na pleci, okolo pasu, na hlave, pod lavicou, v taske...

    OdpovedaťOdstrániť

Pri písaní vášho komentára môžete použiť jednoduché html značky ako sú <b>, <i>, <a> a podobne.
Nezabudnite ich uzavrieť :)